Nazad

REZULTATI PRODUKCIJE NAUČNO ISTRAŽIVAČKOG/UMJETNIČKOG RADA


Ognjen Rankić


Članica : Fakultet poslovne ekonomije

Datum izbora u zvanje :

Uža naučna oblast :


 

 Naučne knjige Ukupno
1
  1. Z. Gavrilović, O. Rankić, "APPLICATION OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN MARKETING", TRANSFORMATION OF THE ECONOMY WITH ARTIFICIAL INTELLIGENCE: PERSPECTIVES, CHALLENGES AND OPPORTUNITIES, pp. 122-138, ISBN 978-99955-45-45-1, URL https://nic.ues.rs.ba/monografija/Monografija.pdf, 2024
 Naučni časopisi Ukupno
1
  1. O. Rankić, Z. Simikić, "MARKETING ASPECTS OF ELECTRONIC COMMERCE", The Proceedings EKONBIZ 2024 (XII Conference EKONBIZ 2024 - 30th and 31st May 2024 in Bijeljina), Vol. 1, pp. 229-237, ISBN 978-99955-45-44-4, UDK 004.738.5:339.5]:658.8 ..., URL http://www.ekonbiz.ues.rs.ba/ojs/article/view/321.html, 2024
 Naučni skupovi Ukupno
2
  1. Z. Simikić, O. Rankić, S. Ilić, "DIGITALNA TRANSFORMACIJA MARKETINGA U MEĐUNARODNOJ TRGOVINI KROZ TEHNOLOGIJE INDUSTRIJE 4.0", XIV Međunarodna konferencija – Jahorinski poslovni forum 2025, pp. 271-284, ISSN ISSN 2303-8969, URL https://jahorinabusinessforum.info/wp-content/uploads/2025/08/zbornik-jbf2025-za-pregled.pdf, 2025
  2. O. Rankić, Z. Simikić, "MULTIPOLAR DYNAMICS OF THE GLOBAL MARKET: STRATEGIC CHALLENGES AND THE ADAPTATION OF NEW MARKETING MODELS", Proceedings of the XIII International Conference EKONBIZ 2025, pp. 209-217, ISBN 978-99955-45-50-5, UDK 339.138:334.012.64(4-672EU), URL https://www.ekonbiz.ues.rs.ba/ojs/article/view/355.html, 2025