Назад

РЕЗУЛТАТИ ПРОДУКЦИЈЕ НАУЧНО ИСТРАЖИВАЧКОГ/УМЈЕТНИЧКОГ РАДА


Svjetlana Terzić

-

Чланица : Саобраћајни факултет

Датум избора у звање :

Ужа научна област :


 

 Научне књиге Укупно
2
  1. S. Terzić, D. Vojinović, "Brend menadžment", -, Vol. -, No. 2, pp. 228, ISSN -, ISBN 978-99976-12-00-7, UDK -, DOI -, URL -, 2023
  2. S. Terzić, "Upravljanje markom (brendom)", pp. 204, ISBN 978-99955-1-285-9, 2017
 Научни часописи Укупно
13
  1. D. Vojinović, N. Kapor, S. Terzić, "MARKETING ACTIVITIES AND CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY OF BANKS IN THE FINANCIAL MARKET OF BOSNIA AND HERZEGOVINA", INTERDISCIPLINARY MANAGEMENT RESEARCH XVIII INTERDISZIPLINÄRE MANAGEMENTFORSCHUNG XVIII, pp. 374-397, ISSN ISSN 1847-0408, URL https://nx15738.your-storageshare.de/s/Xtg5sMQ7nKNRK3F, 2022
  2. S. Terzić, Ž. Stević, "A novel fuzzy MCDM model for inventory management in order to increase business", Technological and Economic Development of Economy, Vol. 27, No. 2, ISBN 386-401 (IF 2020 =3.970), URL http://doi.org.10.3846/tede.2021.14427 , 2021
  3. I. Đalić, J. Ateljević, Ž. Stević, S. Terzić, "An integrated SWOT – Fuzzy PIPRECIA model for analysis of competitiveness in order to improve logistics performances", Facta Universitatis, Series: Mechanical Engineering (IF2020=3.324), Vol. 18, No. 3, pp. 439-451, ISSN 0354-2025, DOI 10.22190/FUME200325029D, URL http://casopisi.junis.ni.ac.rs/index.php/FUMechEng/article/view/6277, 2020
  4. S. Terzić, "Analysis of Brand Management Application in Enterprises in Republic of Srpska", Economics World, Vol. Vol 5., No. No 3., pp. 213-224, ISSN 2328-7133, DOI 10.17265/2328-7144/2017.03.003, 2017
  5. I. Đalić, S. Terzić, B. Novarlić, "The Role of Venture Capital in the Development of the Sme Sector", The European Journal of Applied Economics, Vol. 14., No. 2., pp. 58-69, ISSN 2406-2588, 2017
  6. S. Terzić, I. Đalić, "Analysing of brand licensing marketing strategy", Svarog, časopis za društvene i prirodne nauke, Vol. 22, No. 1, pp. 121-140, ISSN 1986-8588, ISBN -, UDK 3+5, 2021
  7. I. Đalić, Ž. Stević, Ž. Erceg, S. Terzić, "Selection of a distribution channel using the integrated fucom-marcos model", International Review, Vol. 3, No. 4, ISSN 2217-9736, URL www.vspep.edu.rs,international.review@vspep.edu.rs, 2020
  8. S. Terzić, I. Đalić, ""Analysis of the brand valuation based on the assessment by Interbrand, Brand Finance and Millward Brown Optomor"", Acta Economica, časopis Ekonomskog fakulteta Banja Luka, vol. XVIII, No 30., Vol. XVIII, No. 30., pp. 59-82, ISSN 1512-858 X, 2019
  9. S. Terzić, ""Od početnog razvoja kozmetike do kozmetičkih brendova"", Svarog, časopis za društvene i prirodne nauke, No. 18., pp. 263-278, ISSN 1986-8588, UDK 3+5, 2019
  10. S. Terzić, I. Đalić, ""Анализа вредновања бренда на бази комбинованих метода вредновања"", АНАЛИ Економског факултета у Суботици, Vol. 55, No. 42, pp. 33-48, ISSN 2683-4162, ISBN -, UDK 330, DOI -, URL www.ef.uns.ac.rs/anali, 2019
  11. S. Terzić, "Analiza vrednovanja brenda sa osvrtom na bankarski sektor", Svarog, časopis za društvene i prirodne nauke, Vol. 19, pp. 117-131, ISSN 1986-8588, 2019
  12. S. Terzić, ""Stanje franšiznog poslovanja na razvijenim i manje razvijenim tržištima"", Svarog, časopis za društvene i prirodne nauke, Vol. br. 15., pp. 130-149, ISSN 1986-8588, UDK 3+5, 2017
  13. S. Terzić, "Violation of the assumption of homoscedasticity and detection of heteroscedasticity", Decision Making: Applicationsin Management and Engineering, Vol. 4, No. 1, pp. 1-18, ISSN 2560-6018, URL dmame.rabek.org./index.php/dmame/article/view/152, 2020
 Научни скупови Укупно
6
  1. I. Đalić, S. Terzić, ""Regulation of funding rules for small and medium enterprises in the Republic of Srpska"", International Conference of Management, Engineering and Environment - ICMNEE -2018, ISBN 978-86-90698-12-0, 2018
  2. S. Terzić, "Analysis of performance of venture capital funds in transition countries; An empirical study in Bosnia and Herzegovina ", ENTerprise REsearch InNOVAtion Conference – ENTRENOVA, Vol. Vol 2., No. No 1., pp. 53-61, ISSN 1849-7969, 2016
  3. S. Terzić, "Analiza trgovinskih brendova kao pokazatelja komparativne i konkurentske strategije marketinga preduzeća", Zbornik radova XI Internacionalnog naučnog skupa EKONBIZ, pp. 9-22, ISBN 978-99955-45-42-0, UDK 339.138:005.0, URL http://www.ekonbiz.ues.rs.ba/ojs/article/, 2023
  4. S. Terzić, D. Vojinović, I. Đalić, "Licenciranje brenda - INDIKATOR STVARANJA VRIJEDNOSTI I KONKURENTSKE PREDNOSTI PREDUZEĆA", Zbornik radova EKONBIZ 2020 (VIII Internacionalni naučni skup EKONBIZ), 2021
  5. S. Terzić, D. Vojinović, "Анализа франшизног пословања као фактора конкурентске и компаративне предности предузећа", Зборник радова са VII интернационалног скупа економије и бизниса, ЕКОНБИЗ 2019, URL http://www.ekonbiz.ues.rs.ba./arhive, 2019
  6. I. Đalić, S. Subotić, S. Terzić, S. Božičković, "Analiza sektora malih i srednjih preduzeća u Republici Srpskoj", VI International Symposium New Horizons 2017, pp. 587-596, ISBN 978-99955-36-66-4, UDK 656.1/2.(082)(0.034.4), 2017