- Z. Gavrilović, M. Maksimović, "GREEN INNOVATIONS IN THE TOURISM SECTOR", Strategic management, Vol. 23, No. 1, pp. 36-42, ISSN 1821-3448, UDK 005.21, 2018
- Z. Krstić, "Uticaj savremenih tehnologija na upravljanje mrežama klijenata", FINRAR, Naučno-stručni časopis Saveza računovođa i revizora Republike Srpske, No. 3, pp. 13-19, ISSN 1512-9373, 2023
- Z. Krstić, "Digitalne platforme", FINRAR, Naučno-stručni časopis Saveza računovođa i revizora Republike Srpske, No. 9, pp. 9-14, ISSN 1512-9373, 2022
- Z. Krstić, "Domeni digitalne transformacije", FINRAR, Naučno-stručni časopis Saveza računovođa i revizora Republike Srpske, No. 4, pp. 5-13, ISSN 1512-9373, 2022
- Z. Krstić, "Izazovi i šanse procesa digitalne transformacije", FINRAR, Naučno-stručni časopis Saveza računovođa i revizora Republike Srpske, No. 3, pp. 4-11, ISSN 1512-9373, 2022
- Z. Krstić, "Mapa puta digitalne transformacije", FINRAR, Naučno-stručni časopis Saveza računovođa i revizora Republike Srpske, Vol. 7, pp. 4-11, ISSN 1512-9373, 2022
- Z. Gavrilović, "Digitalni poslovni modeli", FINRAR, Naučno-stručni časopis Saveza računovođa i revizora Republike Srpske, No. 3, pp. 13-19, ISSN 1512-9373, UDK 005.591.6:004.738.5, 2021
- Z. Gavrilović, "Poslovna strategija E-CRM", FINRAR, Naučno-stručni časopis Saveza računovođa i revizora Republike Srpske, No. 2, pp. 7-13, ISSN 1512-9373, UDK 316.422.44:004.4, 2021
- Z. Gavrilović, "Digitalno korisničko iskustvo", FINRAR, Naučno-stručni časopis Saveza računovođa i revizora Republike Srpske, No. 9, pp. 8-14, ISSN 1512-9373, UDK 004.738.5:316.32, 2020
- Z. Gavrilović, "Marketing i IKT - nosioci procesa digitalne transformacije", FINRAR, Naučno-stručni časopis Saveza računovođa i revizora Republike Srpske, No. 11, pp. 14-22, ISSN 1512-9373, UDK 658.8:004.738.5, 2020
- Z. Gavrilović, "Povrat na investicije (ROI) digitalne transformacije", FINRAR, Naučno-stručni časopis Saveza računovođa i revizora Republike Srpske, No. 5, pp. 38-45, ISSN 1512-9373, UDK 330.322:004.4, 2020
- Z. Gavrilović, "Procena digitalne zrelosti preduzeća", FINRAR, Naučno-stručni časopis Saveza računovođa i revizora Republike Srpske, No. 3, pp. 12-19, ISSN 1512-9373, UDK 005.5:004, 2020
- Z. Gavrilović, "Digitalna platforma marketing koncepta poslovnih banaka Republike Srpske", Financing, Naučni časopis za ekonomiju, No. 1, pp. 25-30, ISSN ISSN 2233-1131, UDK 005:336.71(497.6 RS), DOI 10.7251/FIN1801023G, 2018
- Z. Gavrilović, "Efekti digitalizacije na marketinšku produktivnost bankarskog sektora Republike Srpske", Financing, Naučni časopis za ekonomiju, No. 2, pp. 56-60, ISSN 1986-812X, UDK 658.8:336.71(497.6 RS), DOI 10.7251/FIN1802056G, 2018
- S. Stevanović, Z. Gavrilović, "EFFECTS OF THE APPLICATION OF THE CRM CONCEPT TO PROFITABILITY OF THE BANKS*", Časopis „Ekonomske teme“ , Vol. 56, No. 3, pp. 283-299, DOI DOI 10.2478/ethemes-2018-0017, URL https://sciendo.com/pdf/10.2478/ethemes-2018-0017, 2018
- S. Lalić, Z. Gavrilović, "Finansijsko restruktuiranje preduzeća u tranzicionim privredama", Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici, Vol. 51, No. 33, pp. 329-344, ISSN 0350-2120, UDK 330, 2015
- Z. Gavrilović, B. Popović, "Modeli ocjene kreditnog boniteta preduzeća", Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Istočnom Sarajevu, No. 8, pp. 135-145, ISSN 1840-3557, URL http://zrefis.com/en/archive, 2014
- B. Popović, Z. Gavrilović, "Efekat goodwill-a na vrijednost i finansijske izvještaje preduzeća", Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Istočnom Sarajevu, No. 6, pp. 293-307, ISSN 1840-3557, URL http://zrefis.com/en/archive, 2012
- Z. Gavrilović, "Prikaz knjige Kaotika: Upravljanje i marketing u turbulentnim vremenima", Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Istočnom Sarajevu, No. 6, pp. 517-520, 2012
- Z. Gavrilović, M. Maksimović, "The concept of Cloud marketing", Novi Ekonomist: Journal of Economic Theory and Practice , Vol. Vol 13(2), No. 26, pp. 49-55, UDK 004.738.5:339.13]:658.8, DOI 10.7251/NOE1926049G, 2019
- Z. Gavrilović, M. Maksimović, "THE ICT AND DATABASE MARKETING: SYNERGY EFFECTS FOR BUSINESS SUCCESS ", Novi Ekonomist: Journal of Economic Theory and Practice , Vol. 11(2), No. 22, pp. 86-91, 2017
- Z. Gavrilović, M. Maksimović, B. Popović, "Uticaj Interneta stvari na razvoj digitalne ekonomije", Novi Ekonomist- časopis za ekonomsku teoriju i praksu, Vol. X, No. 20, pp. 97-102, UDK 004.738.5:658.8, DOI 10.7251/NOE1620097G, 2016
- Z. Gavrilović, "Internet brendiranje", III internacionalni naučni skup, "EKONBIZ 2015", No. 18, pp. 82, 2015
- Z. Gavrilović, "Izazovi digitalnog marketinga", II internacionalni naučni skup, "EKONBIZ 2014", No. 16, pp. 108, 2014
- B. Popović, Z. Gavrilović, "Analiza finansijskog, imovinskog i prinosnog položaja preduzeća na Banjalučkoj berzi", Međunarodni naučni skup, Ekonbiz, Vol. 1/2, pp. 109-115, 2013
- Z. Gavrilović, B. Popović, "Ekološki marketing i njegove implikacije na atraktivnost turističke destinacije", Druga naučno-stručna konferencija Jahorinski poslovni dani: preduzetništva, gastronomije i turizma, Vol. 1/1, pp. 121-129, 2013
- Z. Gavrilović, "Konceptualizacija integrisane marketing komunikacije", I internacionalni naučni skup "EKONBIZ 2013", 2013
- Z. Gavrilović, "Determinisanje osnovnih karakteristika mrežnog marketinga kao oblika marketing komuniciranja", Novi Ekonomist- časopis za ekonomsku teoriju i praksu, pp. 71-77, 2009
|
- B. Krsmanović, Z. Gavrilović, "Primjena vještačke inteligencije u poslovanju", Zbornik radova sa 18. Simpozijuma o korporativnom upravljanju "Jačanje ekonomske otpornosti u uslovima dezintegrisanih tržišta i globalne krize", pp. 336, ISBN 978-99955-83-36-1, 2024
- B. Krsmanović, Z. Krstić, "Veštačka inteligencija i digitalna transformacija", 17. Međunarodni simpozijum o korporativnom upravljanju "Male ekonomije u procesu sučeljavanja geostrateških interesa", pp. 73-89, ISBN 978-99955-83-34-7, UDK 316.422:004.42, 2023
- M. Maksimović, Z. Krstić, "THE IMPACT OF DIGITAL TWIN TECHNOLOGY ON MARKETING", XI INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL AND TECHNOLOGICAL DEVELOPMENT, pp. 315-323, ISSN 2303-498X, ISBN 978-99955-40-63-0, 2022
- Z. Krstić, M. Maksimović, "THE ROLE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE (AI) IN PREDICTING CONSUMERS' BEHAVIOR", XI INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL AND TECHNOLOGICAL DEVELOPMENT, pp. 323-332, ISSN 2303-498X, ISBN 978-99955-40-63-0, 2022
- B. Krsmanović, Z. Krstić, "ULOGA DIGITALNE TRANSFORMACIJE U ZELENOJ EKONOMIJI", 16. MEĐUNARODNI SIMPOZIJUM O KORPORATIVNOM UPRAVLJANJU "ODRŽIVI RAZVOJ U USLOVIMA ZELENE TRANZICIJE", pp. 163-177, ISBN 978-99955-83-30-9, 2022
- M. Maksimović, Z. Krstić, "UNDERSTANDING THE COVID-19 IMPACTS ON HIGHER EDUCATION: THE UNIVERSITY OF EAST SARAJEVO, BOSNIA AND HERZEGOVINA", XXVIII Skup TRENDOVI RAZVOJA: "UNIVERZITETSKO OBRAZOVANJE ZA PRIVREDU", 2022
- B. Krsmanović, Z. Gavrilović, "Fenomen digitalnog jaza", IX NAUČNA KONFERENCIJA SA MEĐUNARODNIM UČEŠĆEM JAHORINSKI POSLOVNI FORUM 2020, pp. 121-129, ISSN 2303-8969, 2020
- Z. Gavrilović, M. Maksimović, "THE IMPACT OF DIGITALIZATION ON SUSTAINABLE DEVELOPMENT AND GREEN CONSUMERISM", International scientific conference „Digital economy: chances, risks, sustainable development“, pp. 29-38, ISBN 978-86-6139-204-7, UDK 004.9:502.131.1, 2020
- M. Maksimović, Z. Gavrilović, "Marketing izazovi u eri digitalne transformacije", FINRAR, 14. Međunarodni simpozijum o korporativnom upravljanju, pp. 453-464, ISBN 9789995583286, UDK 658.8:339.138]:004.352, 2019
- Z. Gavrilović, M. Maksimović, "NEW DIGITAL MARKETING DIMENSION THROUGH THE INTERNET OF THINGS", 24th International Scientific Symposium Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management, pp. 387-393, 2019
- M. Maksimović, Z. Gavrilović, "The symbiosis of modern ICTs and marketing strategies in agriculture", X International Scientific Agricultural Symposium “Agrosym 2019”, pp. 1639-1644, 2019
- B. Krsmanović, Z. Gavrilović, "Informaciono društvo u našem okruženju: stanje, potreba i izazovi", FINRAR, 13. Međunarodni simpozijum o korporativnom upravljanju, pp. 225-241, ISBN 9789995583262, UDK 316.42:004, 2018
- Z. Gavrilović, "Promocija banaka u digitalnom okruženju", FINRAR, 22. Međunarodni kongres računovođa i revizora Republike Srpske "Četvrta tehnološka revolucija izazov ili prijetnja za računovodstvenu i revizorsku profesiju", pp. 471-485, ISBN 978-99976-620-5-7, UDK 336.76:004.352, 2018
- Z. Gavrilović, M. Maksimović, "GREEN INNOVATIONS IN THE TOURISM SECTOR ", XXII International Scientific Conference Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management , 2017
- M. Maksimović, Z. Gavrilović, "Connecting sciences in green: Internet of Things and Economy", ENTECH '16 / IV. International Energy Technologies Conference, pp. 173-182, 2016
- P. Mlinarević, Z. Gavrilović, B. Popović, "Financial implications of value image of country of origin on the development of the national economy", The priority directions of national economy development, 2016
- Z. Gavrilović, "Kvalitet turističkog proizvoda u sklopu marketinga uslužnog sektora Republike Srpske", XII međunarodni naučni skup "Sinergija 2013", pp. 477-483, 2013
- Z. Gavrilović, "Online mediji kao sredstvo eksterne komunikacije preduzeća", IV međunarodna naučna konferencija "MREŽA 2013", No. 122-125, 2013
- Z. Gavrilović, "Značaj korporativnih komunikacija u stvaranju vrednosti korporacije", Ekonomska teorija i praksa u savremenim uslovima, pp. 239-246, 2011
|