Назад

РЕЗУЛТАТИ ПРОДУКЦИЈЕ НАУЧНО ИСТРАЖИВАЧКОГ/УМЈЕТНИЧКОГ РАДА


Zvjezdana Gavrilović

Doktor ekonomskih nauka

Чланица : Факултет пословне економије

Датум избора у звање :

Ужа научна област :


 

 Научне књиге Укупно
2
  1. Z. Gavrilović, M. Maksimović, " Nanomedical Devices as a Tool for Consumer Research", In: Badnjevic A., Škrbić R., Gurbeta Pokvić L. (eds) CMBEBIH 2019. CMBEBIH 2019. IFMBE Proceedings,, Vol. 73, pp. 235-238, ISBN 978-3-030-17970-0, 2020
  2. Z. Krstić, "Potrošači kao ključni domen digitalne transformacije", pp. 275, ISBN 978-99955-83-33-0, 2023
 Научни часописи Укупно
28
  1. Z. Gavrilović, M. Maksimović, "GREEN INNOVATIONS IN THE TOURISM SECTOR", Strategic management, Vol. 23, No. 1, pp. 36-42, ISSN 1821-3448, UDK 005.21, 2018
  2. Z. Krstić, "Uticaj savremenih tehnologija na upravljanje mrežama klijenata", FINRAR, Naučno-stručni časopis Saveza računovođa i revizora Republike Srpske, No. 3, pp. 13-19, ISSN 1512-9373, 2023
  3. Z. Krstić, "Digitalne platforme", FINRAR, Naučno-stručni časopis Saveza računovođa i revizora Republike Srpske, No. 9, pp. 9-14, ISSN 1512-9373, 2022
  4. Z. Krstić, "Domeni digitalne transformacije", FINRAR, Naučno-stručni časopis Saveza računovođa i revizora Republike Srpske, No. 4, pp. 5-13, ISSN 1512-9373, 2022
  5. Z. Krstić, "Izazovi i šanse procesa digitalne transformacije", FINRAR, Naučno-stručni časopis Saveza računovođa i revizora Republike Srpske, No. 3, pp. 4-11, ISSN 1512-9373, 2022
  6. Z. Krstić, "Mapa puta digitalne transformacije", FINRAR, Naučno-stručni časopis Saveza računovođa i revizora Republike Srpske, Vol. 7, pp. 4-11, ISSN 1512-9373, 2022
  7. Z. Gavrilović, "Digitalni poslovni modeli", FINRAR, Naučno-stručni časopis Saveza računovođa i revizora Republike Srpske, No. 3, pp. 13-19, ISSN 1512-9373, UDK 005.591.6:004.738.5, 2021
  8. Z. Gavrilović, "Poslovna strategija E-CRM", FINRAR, Naučno-stručni časopis Saveza računovođa i revizora Republike Srpske, No. 2, pp. 7-13, ISSN 1512-9373, UDK 316.422.44:004.4, 2021
  9. Z. Gavrilović, "Digitalno korisničko iskustvo", FINRAR, Naučno-stručni časopis Saveza računovođa i revizora Republike Srpske, No. 9, pp. 8-14, ISSN 1512-9373, UDK 004.738.5:316.32, 2020
  10. Z. Gavrilović, "Marketing i IKT - nosioci procesa digitalne transformacije", FINRAR, Naučno-stručni časopis Saveza računovođa i revizora Republike Srpske, No. 11, pp. 14-22, ISSN 1512-9373, UDK 658.8:004.738.5, 2020
  11. Z. Gavrilović, "Povrat na investicije (ROI) digitalne transformacije", FINRAR, Naučno-stručni časopis Saveza računovođa i revizora Republike Srpske, No. 5, pp. 38-45, ISSN 1512-9373, UDK 330.322:004.4, 2020
  12. Z. Gavrilović, "Procena digitalne zrelosti preduzeća", FINRAR, Naučno-stručni časopis Saveza računovođa i revizora Republike Srpske, No. 3, pp. 12-19, ISSN 1512-9373, UDK 005.5:004, 2020
  13. Z. Gavrilović, "Digitalna platforma marketing koncepta poslovnih banaka Republike Srpske", Financing, Naučni časopis za ekonomiju, No. 1, pp. 25-30, ISSN ISSN 2233-1131, UDK 005:336.71(497.6 RS), DOI 10.7251/FIN1801023G, 2018
  14. Z. Gavrilović, "Efekti digitalizacije na marketinšku produktivnost bankarskog sektora Republike Srpske", Financing, Naučni časopis za ekonomiju, No. 2, pp. 56-60, ISSN 1986-812X, UDK 658.8:336.71(497.6 RS), DOI 10.7251/FIN1802056G, 2018
  15. S. Stevanović, Z. Gavrilović, "EFFECTS OF THE APPLICATION OF THE CRM CONCEPT TO PROFITABILITY OF THE BANKS*", Časopis „Ekonomske teme“ , Vol. 56, No. 3, pp. 283-299, DOI DOI 10.2478/ethemes-2018-0017, URL https://sciendo.com/pdf/10.2478/ethemes-2018-0017, 2018
  16. S. Lalić, Z. Gavrilović, "Finansijsko restruktuiranje preduzeća u tranzicionim privredama", Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici, Vol. 51, No. 33, pp. 329-344, ISSN 0350-2120, UDK 330, 2015
  17. Z. Gavrilović, B. Popović, "Modeli ocjene kreditnog boniteta preduzeća", Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Istočnom Sarajevu, No. 8, pp. 135-145, ISSN 1840-3557, URL http://zrefis.com/en/archive, 2014
  18. B. Popović, Z. Gavrilović, "Efekat goodwill-a na vrijednost i finansijske izvještaje preduzeća", Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Istočnom Sarajevu, No. 6, pp. 293-307, ISSN 1840-3557, URL http://zrefis.com/en/archive, 2012
  19. Z. Gavrilović, "Prikaz knjige Kaotika: Upravljanje i marketing u turbulentnim vremenima", Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Istočnom Sarajevu, No. 6, pp. 517-520, 2012
  20. Z. Gavrilović, M. Maksimović, "The concept of Cloud marketing", Novi Ekonomist: Journal of Economic Theory and Practice , Vol. Vol 13(2), No. 26, pp. 49-55, UDK 004.738.5:339.13]:658.8, DOI 10.7251/NOE1926049G, 2019
  21. Z. Gavrilović, M. Maksimović, "THE ICT AND DATABASE MARKETING: SYNERGY EFFECTS FOR BUSINESS SUCCESS ", Novi Ekonomist: Journal of Economic Theory and Practice , Vol. 11(2), No. 22, pp. 86-91, 2017
  22. Z. Gavrilović, M. Maksimović, B. Popović, "Uticaj Interneta stvari na razvoj digitalne ekonomije", Novi Ekonomist- časopis za ekonomsku teoriju i praksu, Vol. X, No. 20, pp. 97-102, UDK 004.738.5:658.8, DOI 10.7251/NOE1620097G, 2016
  23. Z. Gavrilović, "Internet brendiranje", III internacionalni naučni skup, "EKONBIZ 2015", No. 18, pp. 82, 2015
  24. Z. Gavrilović, "Izazovi digitalnog marketinga", II internacionalni naučni skup, "EKONBIZ 2014", No. 16, pp. 108, 2014
  25. B. Popović, Z. Gavrilović, "Analiza finansijskog, imovinskog i prinosnog položaja preduzeća na Banjalučkoj berzi", Međunarodni naučni skup, Ekonbiz, Vol. 1/2, pp. 109-115, 2013
  26. Z. Gavrilović, B. Popović, "Ekološki marketing i njegove implikacije na atraktivnost turističke destinacije", Druga naučno-stručna konferencija Jahorinski poslovni dani: preduzetništva, gastronomije i turizma, Vol. 1/1, pp. 121-129, 2013
  27. Z. Gavrilović, "Konceptualizacija integrisane marketing komunikacije", I internacionalni naučni skup "EKONBIZ 2013", 2013
  28. Z. Gavrilović, "Determinisanje osnovnih karakteristika mrežnog marketinga kao oblika marketing komuniciranja", Novi Ekonomist- časopis za ekonomsku teoriju i praksu, pp. 71-77, 2009
 Научни скупови Укупно
18
  1. B. Krsmanović, Z. Krstić, "Veštačka inteligencija i digitalna transformacija", 17. Međunarodni simpozijum o korporativnom upravljanju "Male ekonomije u procesu sučeljavanja geostrateških interesa", pp. 73-89, ISBN 978-99955-83-34-7, UDK 316.422:004.42, 2023
  2. M. Maksimović, Z. Krstić, "THE IMPACT OF DIGITAL TWIN TECHNOLOGY ON MARKETING", XI INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL AND TECHNOLOGICAL DEVELOPMENT, pp. 315-323, ISSN 2303-498X, ISBN 978-99955-40-63-0, 2022
  3. Z. Krstić, M. Maksimović, "THE ROLE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE (AI) IN PREDICTING CONSUMERS' BEHAVIOR", XI INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL AND TECHNOLOGICAL DEVELOPMENT, pp. 323-332, ISSN 2303-498X, ISBN 978-99955-40-63-0, 2022
  4. B. Krsmanović, Z. Krstić, "ULOGA DIGITALNE TRANSFORMACIJE U ZELENOJ EKONOMIJI", 16. MEĐUNARODNI SIMPOZIJUM O KORPORATIVNOM UPRAVLJANJU "ODRŽIVI RAZVOJ U USLOVIMA ZELENE TRANZICIJE", pp. 163-177, ISBN 978-99955-83-30-9, 2022
  5. M. Maksimović, Z. Krstić, "UNDERSTANDING THE COVID-19 IMPACTS ON HIGHER EDUCATION: THE UNIVERSITY OF EAST SARAJEVO, BOSNIA AND HERZEGOVINA", XXVIII Skup TRENDOVI RAZVOJA: "UNIVERZITETSKO OBRAZOVANJE ZA PRIVREDU", 2022
  6. B. Krsmanović, Z. Gavrilović, "Fenomen digitalnog jaza", IX NAUČNA KONFERENCIJA SA MEĐUNARODNIM UČEŠĆEM JAHORINSKI POSLOVNI FORUM 2020, pp. 121-129, ISSN 2303-8969, 2020
  7. Z. Gavrilović, M. Maksimović, "THE IMPACT OF DIGITALIZATION ON SUSTAINABLE DEVELOPMENT AND GREEN CONSUMERISM", International scientific conference „Digital economy: chances, risks, sustainable development“, pp. 29-38, ISBN 978-86-6139-204-7, UDK 004.9:502.131.1, 2020
  8. M. Maksimović, Z. Gavrilović, "Marketing izazovi u eri digitalne transformacije", FINRAR, 14. Međunarodni simpozijum o korporativnom upravljanju, pp. 453-464, ISBN 9789995583286, UDK 658.8:339.138]:004.352, 2019
  9. Z. Gavrilović, M. Maksimović, "NEW DIGITAL MARKETING DIMENSION THROUGH THE INTERNET OF THINGS", 24th International Scientific Symposium Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management, pp. 387-393, 2019
  10. M. Maksimović, Z. Gavrilović, "The symbiosis of modern ICTs and marketing strategies in agriculture", X International Scientific Agricultural Symposium “Agrosym 2019”, pp. 1639-1644, 2019
  11. Z. Gavrilović, B. Krsmanović, "Informaciono društvo u našem okruženju: stanje, potreba i izazovi", FINRAR, 13. Međunarodni simpozijum o korporativnom upravljanju, pp. 225-241, ISBN 9789995583262, UDK 316.42:004, 2018
  12. Z. Gavrilović, "Promocija banaka u digitalnom okruženju", FINRAR, 22. Međunarodni kongres računovođa i revizora Republike Srpske "Četvrta tehnološka revolucija izazov ili prijetnja za računovodstvenu i revizorsku profesiju", pp. 471-485, ISBN 978-99976-620-5-7, UDK 336.76:004.352, 2018
  13. Z. Gavrilović, M. Maksimović, "GREEN INNOVATIONS IN THE TOURISM SECTOR ", XXII International Scientific Conference Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management , 2017
  14. M. Maksimović, Z. Gavrilović, "Connecting sciences in green: Internet of Things and Economy", ENTECH '16 / IV. International Energy Technologies Conference, pp. 173-182, 2016
  15. P. Mlinarević, Z. Gavrilović, B. Popović, "Financial implications of value image of country of origin on the development of the national economy", The priority directions of national economy development, 2016
  16. Z. Gavrilović, "Kvalitet turističkog proizvoda u sklopu marketinga uslužnog sektora Republike Srpske", XII međunarodni naučni skup "Sinergija 2013", pp. 477-483, 2013
  17. Z. Gavrilović, "Online mediji kao sredstvo eksterne komunikacije preduzeća", IV međunarodna naučna konferencija "MREŽA 2013", No. 122-125, 2013
  18. Z. Gavrilović, "Značaj korporativnih komunikacija u stvaranju vrednosti korporacije", Ekonomska teorija i praksa u savremenim uslovima, pp. 239-246, 2011