Назад

РЕЗУЛТАТИ ПРОДУКЦИЈЕ НАУЧНО ИСТРАЖИВАЧКОГ/УМЈЕТНИЧКОГ РАДА


Dragana Radivojević

doktor metodičkih nauka

Чланица : Педагошки факултет

Датум избора у звање :

Ужа научна област :


 

 Научни часописи Укупно
30
  1. M. Ćurčić, D. Milinković, D. Radivojević, "COMPARISON OF DIATOMS IN WELL AND DRENOVAĈA SWAMP IN VELINO SELO VILLAGE, IN BOSNIA AND HERZEGOVINA", Archives for Technical Sciences, No. 22(1), pp. 51-58, UDK 582.26(497.6):[551.311.1:556.53 , DOI 10.7251/afts.2020.1222.051C, URL http://www.arhivzatehnickenauke.com/new/2020/05/14/comparison-of-diatoms-in-well-and-drenovaca-swamp-in-velino-selo-village-in-bosnia-and-herzegovina/, 2020
  2. M. Ćurčić, D. Milinković, D. Radivojević, "Vertical distribution of diatoms on mosses in wells of Bijeljina municipality in Bosnia and Herzegovina", Archives for Technical Sciences, No. 20(1), pp. 53-64, UDK 539.163:582.325.23-119(497.6), DOI 10.7251/afts.2019.1120.053C , URL http://www.arhivzatehnickenauke.com/new/2019/05/31/vertical-distribution-of-diatoms-on-mosses-in-wells-of-bijeljina-municipality-in-bosnia-and-herzegovina/, 2019
  3. M. Ćurčić, D. Milinković, D. Radivojević, "Educational Computer Software in the Function of Integrating and Individualization in Teaching of Mathematics and Knowledge of Nature", EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education, No. 14(12), ISSN 1305-8223 , DOI 10.29333/ejmste/93808, URL http://www.ejmste.com/Educational-Computer-Software-in-the-Function-of-Integrating-and-Individualization,93808,0,2.html, 2018
  4. N. Gavrić, D. Radivojević, "Actitud de los docentes hacia la adquisición de conocimientos funcionales en la enseñanza de la naturaleza y la sociedad", Revista de Educación y Desarrollo, Vol. 4, No. 63 (Octubre-diciembre), pp. 17-25, ISSN 1665-3572, URL https://www.cucs.udg.mx/revistas/edu_desarrollo/anteriores/63/63_Red_Completa.pdf, 2022
  5. N. Gavrić, D. Radivojević, "Problem-based and Inquiry-based learning in the Teaching of Nature and Society", Journal of Education, Society & Multiculturalism, Vol. 3, No. 2, pp. 99-116, ISSN 2734-4754, DOI https://doi.org/10.2478/jesm-2022-0020, URL https://sciendo.com/article/10.2478/jesm-2022-0020, 2022
  6. M. Ćurčić, D. Milinković, D. Radivojević, "The effects of integrating mathematics and science & social studies teaching in learning mathematics.", International E-Journal of Advances in Education, Vol. 3, No. 7, pp. 17-25, ISSN (INT) e-ISSN: 2411-1821, DOI DOI: 10.18768/ijaedu.309745 , URL http://ijaedu.ocerintjournals.org/download/article-file/298534 , 2017
  7. D. Radivojević, N. Gavrić, "Differences in the experience of science contents and its implementation in classroom teaching", SCIENCE International journal , Vol. 2, No. 4, pp. 17-23, ISSN 2955-2036; 2955-2044, UDK UDK: 373.3.091.214:502/504(497.11), DOI doi: 10.35120/sciencej0204017r , URL https://scienceij.com/index.php/sij/issue/view/5/5, 2023
  8. D. Radivojević, N. Gavrić, "Мотиви који покрећу учење природе и друштва у млађим разредима основне школе", Узданица, Vol. 20, pp. 41-53, ISSN 1451-673X, UDK 371.3::3/5 37.016:502/504, DOI DOI 10.46793/Uzdanica20.S.041R, URL https://pefja.kg.ac.rs/wp-content/uploads/2024/04/UZDANICA-XX-vanredni_2023.pdf, 2023
  9. N. Gavrić, D. Radivojević, "СТАВОВИ СТУДЕНАТА О ЗНАЧАЈУ, НАЧИНИМА И МОГУЋНОСТИМА РАЗВИЈАЊА ФУНКЦИОНАЛНИХ ЗНАЊА УЧЕНИКА У НАСТАВИ ПРИРОДЕ И ДРУШТВА", Узданица, Vol. XIX, No. 2, pp. 245-261, UDK УДК 37.02:005.311-057.875, DOI DOI 10.46793/Uzdanica19.2.245G, URL https://pefja.kg.ac.rs/uzdanica/, 2022
  10. D. Radivojević, "Ставови просвјетних радника о софтверском облику индивидуализације у функцији учења познавања природе", Нова школа , Vol. XIII (1), pp. 50-62, ISSN ISSN 1840 - 0922 , UDK УДК 371.3::57]:004.4 159.922.72.072-057.874, DOI ДОИ 10.7251/NSK1801050R, URL https://www.novaskola-pfb.com/wp-content/uploads/2018/11/Nova-%C5%A1kola-Jun-2018_split5.pdf, 2018
  11. D. Radivojević, "Ставови и мишљења ученика о софтверском облику индивидуализације у настави познавања природе", Нова школа, Vol. 1, No. XII, pp. 130-140, ISSN ISSN 1840 - 0922 , UDK UDK 37, DOI DOI 10.7251/NSK, URL http://www.pfb.unssa.rs.ba/IzdanjaCasopisa/5-nova-skola-br-xii.pdf, 2017
  12. M. Ćurčić, D. Milinković, S. Petronić, D. Radivojević, N. Bratić, "SILIKATNE ALGE KAO BIOLOŠKI INDIKATORI KVALITETA VODE RIJEKE SAVE NA LOKALITETU BRČKO DISTRIKTA", Nova škola, No. XI (2), pp. 63-70, ISSN 1840-0922, UDK 37, DOI 10.7251/NSK, URL http://www.pfb.unssa.rs.ba/IzdanjaCasopisa/4-nova-skola-br-xi-2.pdf, 2016
  13. D. Radivojević, М. Јелић, "Изванучионичка настава у настави природе и друштва", Нова школа, Vol. 1, No. XI, pp. 235-250, ISSN ISSN 1840 - 0922, UDK UDK 37, DOI DOI 10.7251/NSK, URL http://www.pfb.unssa.rs.ba/IzdanjaCasopisa/3-nova-skola-br-xi.pdf, 2016
  14. D. Radivojević, "Важни аспекти практичне оспособљености студената разредне наставе за реализацију наставе природе и друштва", Нова школа, Vol. IX (1), pp. 42-52, ISSN 1840-0922, UDK 371.3::3/5(497.6), DOI 0.7251/NSK1413004R, URL http://www.pfb.unssa.rs.ba/IzdanjaCasopisa/7-nova-skola-br-ix.pdf, 2014
  15. D. Radivojević, "Модели активног учења у диференцираној и индивидуализованој настави природе и друштва", Нова школа, Vol. IX (2), pp. 91-106, 2014
  16. D. Radivojević, "Ставови и мишљења просвјетних радника о примјени образовног рачунарског софтвера у настави природе и друштва", Нова школа, Vol. VIII, br. 11, pp. 141 – 160, ISSN 1840-0922, UDK 371.3 ::3/5 ] :004, DOI 10.7251/НСК1311 138Р, URL http://www.pfb.unssa.rs.ba/IzdanjaCasopisa/9-nova-skola-br-viii.pdf, 2013
  17. D. Radivojević, "Наставник као персонализујући фактор успјешне индивидуализације наставе природе и друштва", Нова школа, Vol. VII, br. 9/10, pp. 173 – 186. , ISSN 1840-0922, UDK 371.3::3/5, 2012
  18. D. Radivojević, "Oblici individualizacije nastave prirode i društva", Нова школа, Vol. VI, br. 8, pp. 187 – 197. , ISSN 1840-0922, UDK 37.018.76:3/5, 2011
  19. D. Radivojević, N. Gavrić, "Ставови и мишљења ученика ромске популације о употреби мултимедија приликом усвајања садржаја природе и друштва у дневном центру „Отахарин“ у Бијељини", Бијељински методички часопис, Vol. 6, No. 2019, pp. 1-10, ISSN 2303-5366, UDK 374.7:39(=214.58) 372.83/.85 , URL http://bmc.pfb.ues.rs.ba/documents/Radovi/BMC%206%20(2019),%2001-10.pdf, 2019
  20. D. Radivojević, "Диференцирање и индивидуализовање наставе природе и друштва", Српска вила, Vol. XX br. 40, pp. 267 – 279, ISSN 0354-7116, 2014
  21. D. Radivojević, "Програмирана настава подржана образовним рачунарским софтвером у функцији индивидуализације наставе природе и друштва", Методичка пракса, Vol. 13, No. 1, pp. 42 – 52, ISSN 0354-9801, 2014
  22. D. Radivojević, "Индивидуализација наставе природе и друштва примјеном проблемске наставе", Узданица, Vol. IX, br. 2, pp. 175 – 185, ISSN 1451-673 X, UDK 371.315.7::3/5, URL http://www.pefja.kg.ac.rs/preuzimanje/Uzdanica%20PDF/Uzdanica9-2.pdf, 2012
  23. D. Radivojević, "Интерактивно учење у егземпларној настави познавања природе", Нова школа, Vol. III, No. 4-5, pp. 235 – 245, ISSN 1840-0922, 2007
  24. D. Radivojević, D. Stajić, S. Arsenić, "Преглед истраживања о индивидуализованој настави природе и друштва", Бијељински методички часопис, Vol. 15(2023), pp. 33-46, ISSN ISSN 2303-5366, UDK УДК 37.091.26/.27:[37.016:3/5 , DOI DOI 10.7251/BM, 2023
  25. D. Radivojević, Đ. Grujičić, T. Živković, I. Đorđević, "Амбијентално окружење у функцији објеката рада у настави природе и друштва.", Бијељински методички часопис, , Vol. 11(2022), pp. 57-69., ISSN ISSN 2303-5366, UDK УДК 371.315.7:3/5]:502.175 , DOI DOI 10.7251/BMC2211057R , 2022
  26. D. Radivojević, Н. Вуковић, "Ставови и мишљења ученика ромске популације о употреби мултимедија приликом усвајања садржаја природе и друштва у дневном центру Отахарин у Бијељини", Бијељински методички часопис, Vol. вол.6, pp. 1-10, ISSN 2303-5366 , UDK UDK 374.7:39(=214.58) 372.83/.85 , URL http://www.bijeljinamc.com/, 2019
  27. D. Radivojević, "Образовни рачунарски софтвер у настави природе и друштва", Бијељински методички часопис, Vol. 3, No. 3, pp. 24 – 30, ISSN ISSN 2303-5366, URL http://www.bijeljinamc.com/documents/Radovi/BMC%203(2016),%2024-30.pdf , 2016
  28. D. Radivojević, "Учење путем откривања (открића) у настави природе и друштва", Бијељински методички часопис, Vol. 3, No. 3, pp. 15-23, ISSN ISSN 2303-5366, URL http://www.bijeljinamc.com/documents/Radovi/BMC%203(2016),%2015-23.pdf , 2016
  29. D. Radivojević, "Нова школа", Нова школа , ISSN ISSN 1840 - 0922, URL https://www.novaskola-pfb.com/, 2019
  30. D. Radivojević, "Бијељински методички часопис", Бијељински методички часопис, ISSN ISSN: 2303-5366, UDK УДК 37.02, 371.3, URL http://www.bijeljinamc.org , 2014
 Научни скупови Укупно
18
  1. M. Ćurčić, D. Milinković, D. Radivojević, "Интегрисање наставе математике и природе и друштва образовним софтвером", Наука, настава, учење - проблеми и перспективе, pp. 489-508, ISBN 978-86-6191-060-9, UDK УДК 371.3::51]:004, URL http://www.pfu.kg.ac.rs/files/Fakultet/Izdavastvo/Nauka,%20nastava,%20Ucenje%20web.pdf, 2019
  2. M. Ćurčić, D. Milinković, D. Radivojević, "The Effects of Integrating Mathematics and Science & Social Studies Teaching in Learning Mathematics ", Proceedings of INTCESS 2017 4th International Conference on Education and Social Sciences , pp. 575-584, ISBN 978-605-64453-9-2 , URL http://www.ocerint.org/intcess17_epublication/abstracts/a164.html, 2017
  3. D. Radivojević, "Multimedijalne mape uma kao inovativni model rada u nastavi prirode i društva", Zbornik radova naučno – stručnog skupa sa međunarodnim učešćem „Reinženjering poslovnih procesa u obrazovanju“ , pp. 420 – 428, UDK 004:37.018.43, URL http://www.ftn.kg.ac.rs/konferencije/rppo13/Zbornik%20RPPO13.pdf, 2013
  4. D. Radivojević, N. Gavrić, "Унапређивање наставе природе и друштва путем мултимедијалних презентација.", Зборник радова са научног скупа "Наука и стварност", No. 15, pp. 361-377, URL https://ff.ues.rs.ba/wp-content/uploads/2017/09/Nauka-i-stvarnost-2021-final-za-stampu.pdf, 2022
  5. D. Radivojević, N. Gavrić, "Преглед истраживања о примјени мултимедијалних система у настави природе и друштва ", ЗБОРНИК РАДОВА ПЕДАГОШКОГ ФАКУЛТЕТА са научног скупа НАУКА И НАСТАВА ДАНАС, pp. 129-145, ISBN 978-99938-55-76-7, UDK УДК 371.315.3/5]004, DOI DOI 10.7251/ZRPFNND2101143R, URL http://conference.pfb.ues.rs.ba/, 2021
  6. D. Radivojević, "Програмска концепција еколошких садржаја у настави природе и друштва у функцији одрживог развоја", ЗБОРНИК РАДОВА ПЕДАГОШКОГ ФАКУЛТЕТА са научног скупа НАУКА И НАСТАВА ДАНАС, No. 105-121, ISBN ISBN 978-99938-55-59-0 , UDK УДК 371.3::502/504]:373.32, DOI DOI 10.7251/ZPFNND1801105R , 2018
  7. D. Radivojević, "Програмска концепција еколошких садржаја у настави природе и друштва у функцији одрживог развоја. ", Зборник радова Педагошког факултета са научног скупа „Наука и настава данас“, Vol. 1, No. 1(2018), pp. 105-122, ISSN 2744-113X, ISBN 978-99938-55-59-0, UDK 371.3::502/504]:373.32, DOI 10.7251/ZPFNND1801105R, 2018
  8. D. Radivojević, "Улога истраживачког рада ученика у реализацији наставе природе и друштва", Зборник сажетака са X научног скупа са међународним учешћем "Наука и настава данас", pp. 44-45, ISBN ISBN 978-99938-55-52-1, 2019
  9. M. Ćurčić, D. Milinković, D. Radivojević, "AMBIENT LEARNING AS AN INTERDISCIPLINARY APPROACH", Abstracts International Scientific Conference 2018. MODERN APPROACHES TO THE PROFESSIONAL DEVELOPMENT AND WORK OF PRESCHOOL AND PRIMARY SCHOOL TEACHERS, pp. 92, 194, ISBN 978-86-7849-253-2, 2018
  10. M. Ćurčić, D. Milinković, D. Radivojević, "Биолошки ритам и настава", Књига резимеа са III Дидактичке конференције „Предметне дидактике -Унапређење наставног процеса - Предности и изазови“, pp. 27, ISBN 978-86-918423-4-5, UDK 371.3(048) 37.026, URL http://metodike.bio.bg.ac.rs/izdavacka-delatnost, 2018
  11. D. Radivojević, "Програмска концепција еколошких садржаја у настави природе и друштва у функцији одрживог развоја", Зборник сажетака са IX научног скупа са међународним учешћем „Наука и настава данас“ , pp. 39-40, ISBN ISBN 978-99938-55-47-7, 2018
  12. D. Radivojević, "Ставови просвјетних радника о софтверском облику индивидуализације у функцији учења познавања природе ", Зборник сажетака са VIII научног скупа са међународним учешћем „Наука и настава данас“, pp. 79-80, ISBN 978-99938-55-35-4, 2017
  13. D. Radivojević, "Ставови и мишљења ученика о софтверском облику индивидуализације у настави познавања природе ", Зборник сажетака Са VII научног скупа са међународним учешћем „Научно-технолошке и друштвeне промјене и њихов утицај на систем образовања и васпитања“, pp. 37, ISBN 978-99938-55-24-8, 2016
  14. D. Radivojević, "Изванучионичка настава у настави природе и друштва", Зборник сажетака са VI научног скупа са међународним учешћем "Наука и настава данас" , pp. 49-50, ISBN 978-99938-55-22-4, UDK 37(048.3), 2015
  15. D. Radivojević, "Модели активног учења у диференцираној и индивидуализованој настави природе и друштва. ", Зборник сажетака са V научног скупа са међународним учешћем „Стандарди и критеријуми квалитетног образовања и школе будућности“, , pp. 14, 2014
  16. D. Radivojević, "Ставови и мишљења просвјетних радника о примјени образовног рачунарског софтвера у настави природе и друштва. ", Зборник сажетака са III научног скупа са међународним учешћем „Савремена школа – изазови и дилеме“ , pp. 48-49, 2012
  17. D. Radivojević, "Наставник као персонализујући фактор успјешне индивидуализације наставе природе и друштва", Зборник сажетака са II научног скупа са међународним учешћем „Развој и јачање компетенција у образовању – приоритети за бржи друштвени напредак“, pp. 49-50, 2011
  18. D. Radivojević, "Облици индивидуализације наставе природе и друштва.", Зборник сажетака са I научног скупа са међународним учешћем „Стање и перспективе у основном и предшколском васпитању и образовању“, pp. 36-37, 2010