Nazad

REZULTATI PRODUKCIJE NAUČNO ISTRAŽIVAČKOG/UMJETNIČKOG RADA


Slađana Miljenović

Docent

Članica : Pedagoški fakultet

Datum izbora u zvanje : 25.11.2020

Uža naučna oblast : Socijalna psihologija


 

 Naučne knjige Ukupno
1
  1. P. Spasojević, S. Opsenica, M. Travar, S. Miljenović, D. Mojić, C. Rakić , "Škola roditeljstva", ISBN 978-99938-55-29-3, 2017
 Naučni časopisi Ukupno
11
  1. S. Miljenović, M. Travar, S. Opsenica, "PREDICTION OF CLASSROOM MANAGEMENT STYLES BASED ON TEASCHERS’PERSONAL CHARACTERISTICS", SCIENCE International Journal, Vol. 3, No. 1, pp. 109-114, ISSN 2955-2036, DOI https://doi.org/10.35120/sciencej0301109m, URL https://scienceij.com/index.php/sij/article/view/124, 2024
  2. S. Miljenović, S. Opsenica, " СТЕПЕН РАЗВИЈЕНОСТИ ЕМПАТИЈЕ КОД НАСТАВНИКА ОСНОВНИХ ШКОЛА У ОДНОСУ НА ЊИХОВЕ СОЦИОДЕМОГРАФСКЕ КАРАКТЕРИСТИКЕ", Узданица, No. 20, pp. 109–122, ISSN 1451-673X, DOI 10.46793/Uzdanica20.S , URL https://pefja.kg.ac.rs/wp-content/uploads/2024/04/UZDANICA-XX-vanredni_2023.pdf, 2023
  3. P. Spasojević, S. Opsenica, M. Travar, S. Miljenović, D. Mojić, C. Rakić , "Odgovornosti roditeljstva, sredine, i institucija u pripremi škole za djecu", Nova škola, br. XIII (1) 2018., Izlaganje na IX Naučnom skupu sa međunarodnim učešćem ''Nauka i nastava danas'', No. XIII (1), pp. 63-73, ISSN 1840-0922, UDK 37, DOI 10.7251/NSK, URL https://www.novaskola-pfb.com, 2018
  4. S. Miljenović, S. Opsenica, "Психосоцијалне карактеристике и академска самоефикасност младих", Нова школа, часопис за теорију и праксу савремене школе и предшколства , No. 11, pp. 93-104, 2016
  5. S. Miljenović, S. Opsenica, "УЛОГА И ЗНАЧАЈ ПОРОДИЦЕ У ИЗГРАДЊИ СЛИКЕ О СЕБИ КОД АДОЛЕСЦЕНАТa", Нова школа, часопис за теорију и праксу савремене школе и предшколства, No. 11(2), pp. 82-92, 2016
  6. S. Miljenović, "Утиче ли универзитетска настава на актуализацију селфа код студената?", Нова школа, часопис за теорију и праксу савремене школе и предшколства, No. 14, pp. 118-127, 2014
  7. P. Spasojević, S. Opsenica, S. Miljenović, "Утиче ли универзитетска настава на развој критичког мишљења код студената", Критичко мишљење- фактор развоја науке и друштва, Бањалучки новембарски сусрети, pp. 343-353, 2014
  8. S. Miljenović, S. Opsenica, "Svakodnevni negativni događaji i akademska samoefikasnost kod adolescenata", Norma, No. 1, pp. 63-74, ISSN 0353-7129, UDK 37, 2017
  9. S. Miljenović, S. Opsenica, "Значај одговорног родитељства за изградњу слике о себи код адолесцената", Методичка пракса, часопис за нставу и учење , Vol. 13, No. бр. 1/2, pp. 5-18, 2015
  10. S. Miljenović, "Мјесто и улога психолога у школи", Нова школа, часопис за теорију и праксу савремене школе и предшколства бр. 9/10, стр. 281-292, No. 9/10, pp. 281-292, 2012
  11. P. Spasojević, S. Opsenica, M. Travar, S. Miljenović, "Образујемо ли васпитаче за будућност?", Савремено образовање и компетенције васпитача у предшколским установама, pp. 9-18, ISBN 978-99955-57-90-4, UDK 371.13, 2013
 Naučni skupovi Ukupno
8
  1. S. Miljenović, ". WORK RELATED BURNOUT AND CLASSROOM MANAGEMENT STYLE OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS ", NORDSCI INTERNATIONAL CONFERENCE, Vol. 5, No. 1, pp. 81-89, ISSN 2603-4107, ISBN ISBN 978-619-7495-27-0, DOI DOI 10.32008/NORDSCI2022/B1/V5, URL https://www.nordsci.org/_files/ugd/32dbef_e2619307359f490aa4ec5e6d1f5ab369.pdf , 2022
  2. S. Miljenović, "PERSONAL CHARACTERISTICS OF TEACHERS AND THEIR RELATION TO CLASSROOM MANAGEMENT STYLES", NORDSCI INTERNATIONAL CONFERENCE, Vol. 5, No. 1, pp. 57-65, ISSN 2603-4107, ISBN ISBN 978-619-7495-27-0, DOI DOI 10.32008/NORDSCI2022/B1/V5, URL https://www.nordsci.org/_files/ugd/32dbef_e2619307359f490aa4ec5e6d1f5ab369.pdf , 2022
  3. M. Travar, S. Miljenović, "Reform of the first triad in primary schools of the Republic of Srpska from the teacher's perspective", Book of Proceedings The 28th International Scientific Conference “Educational Research and School Practice“ The State, Problems, and Needs of the Modern Education Community , pp. 91-95, ISBN ISBN 978-86-7447-161-6, URL https://www.ipisr.org.rs/images/pdf/Book_of_Proceedings-Institute_for_Educational_Research-2022.pdf, 2022
  4. S. Miljenović, S. Opsenica, "Teachers empathy and classroom management style", 14th International Balkan Congress for Education and Science, 2019 QUALITY IN CONTEMPORARY EDUCATIONAL PROCESSES, pp. 315-321, ISBN 13-987-9989-823-71-8, URL http://ibesc2019.info/mk/, 2019
  5. S. Miljenović, M. Travar, "Синдром изгарања на послу код наставника основних и средњих школа и његове импликације у наставној пракси. ", „Културно-потпорна средства у функцији наставе и учења“ , pp. 105-120, ISBN ISBN 978-86-6191-046-3, UDK 159.944.4.072, URL http://www.ucfu.kg.ac.rs/files/Fakultet/Izdavastvo/Kulturno%20potporna%20sredstva.pdf, 2017
  6. V. Todorović, S. Miljenović, "Иницијално образовање и стручно усавршавање као фактори развоја компетенција ликовних педагога", Наука и настава данас, XI научни скуп са међународним учешћем - књига резимеа, 2021
  7. M. Travar, S. Miljenović, "Унапређивање услова за институционално рано учење - домети и перспективе", Зборник сажетака са IX научног скупа са међународним учешћем Наука и настава данас, 2018
  8. P. Spasojević, S. Opsenica, M. Travar, S. Miljenović, D. Mojić, C. Rakić , "Одговорности родитељства, средине и институција у припреми школе за дјецу", Зборник сажетака са VIII научног скупа са међународним учешћем „Наука и настава данас“, 2017