Научне књиге | Укупно |
---|
5 |
---|
- N. Gluhović, "Upravljanje luksuznim brendom ", ISBN 978-99955-1-412-9 , 2019
- N. Gluhović, "Neuromarketing - razumijevanje potrošača ", ISBN 978-99955-1-349-8 , 2018
- N. Gluhović, "Brend menadžment", ISBN 978-99955-1-140-1, 2014
- N. Plakalović, A. Stojanović, N. Gluhović, B. Đerić, "Ekonomija Srpske", 2008
- B. Đerić, N. Plakalović, A. Stojanović, N. Gluhović, "Resursni potencijal privrednog rasta Republike Srpske", 2008
|
Научни часописи | Укупно |
---|
14 |
---|
- N. Gluhović, "Store choice with small purchases: The case of Bosnia and Herzegovina", Ekonomski vjesnik : Review of Contemporary Entrepreneurship, Business, and Economic Issues, Vol. 32, No. 2, pp. 267/280, ISSN ISSN 0353-359X (Tisak) ISSN 1847-2206 (Online, UDK 33, URL http://efos.unios.hr, 2019
- N. Gluhović, "Factors influencing the selection of retail chains with large purchasing in Bosnia and Herzegovina", Economic Themes, 2018
- N. Gluhović, "The influence of the factor to create the the image of a tourist destination", Economics & Economy, Vol. 6, No. 11-12, pp. 47-62, ISSN 2336-9213, UDK 33(51), URL htpp://economicsandeconomy.me, 2018
- N. Gluhović, "Etička pitanja vezana za neuromarketinška istraživanja", International Research-Expert Conference Business Development, Economic Policy and Small&Medium Enterprises, 2018
- N. Gluhović, "Kreiranje umbrella brenda Jahorine", Poslovni konsultant međunarodno indeksirani naučno-stručni časopis, 2014
- N. Gluhović, "Implikacije interpersonalnih komunikacija na konkurentnost brenda", Časopis Zbornik radova, 2013
- N. Gluhović, "Savremene tendencije u razvoju marketinga", Zbornik radova, 2010
- N. Gluhović, "Značaj dugoročne poslovne saradnje u međunarodnim partnerskim aranžmanima", Zbornik radova, 2007
- N. Gluhović, "Implementacija strategije brendiranja", Zbornik radova, 2006
- N. Gluhović, "Brand Equity Management: Interbrand Method", Novi Ekonomist: Journal of Economic Theory and Practice, Vol. 13, No. 13, pp. 75/84, ISSN ISSN 1840-2313, UDK UDK: 659.127.8:658.8, DOI 10.7251/NOE 19250756, URL http://noviekonomist.info, 2019
- N. Gluhović, "Утицај когнитивне дисонанце на понашање потрошача", Зборник радова Економског факултета Брчко, Vol. 13, No. 1, pp. 37-44, ISSN 2303-8861 , UDK 316.323.65/7:316.728 , DOI 10.7251/ZREFB1913037G, URL htpp://zbornik.efb.ues.rs.ba, 2019
- A. Alihodžić, N. Gluhović, "Proračun prinosa i rizika na trzistu kapitala Bosne i Hercegovine", FEB , 2012
- N. Gluhović, "Dizajniranje strategije brendiranja, ", LIDER, Nvo „HORIZONT“ Banja Luka, Časopis za teoriju i praksu menadžmenta, preduzetništva i liderstva, 2006
- N. Gluhović, "Kvalitativne i kvantitativne tehnike mjerenja vrijednosti brenda", LIDER, Nvo „HORIZONT“ Banja Luka, Časopis za teoriju i praksu menadžmenta, preduzetništva i liderstva, 2006
|
Научни скупови | Укупно |
---|
18 |
---|
- N. Gluhović, "Features of Luxury Brands Strategy", 50th International scientific conference Contemporary economic trends: technological development and challenges of competitiveness, University of Niš, Faculty of Economics, pp. 237-248, ISBN 978-86-6139-193-4 , UDK UDC 658.626, 2019
- N. Gluhović, "Uticaj imidža brenda na ponašanje potrošača, Zbornik radova šeste naučne konferencije sa međunarodnim učešćem", Jahorinski poslovni forum, 2017
- N. Plakalović, N. Gluhović, D. Plakalović, "Etika na javnom univerzitetu", International Scientific Symposium, 2015
- N. Gluhović, "Implikacije koncepta društvene odgovornosti preduzeća na marketing strategiju preduzeća", Naučno stručna konferencija sa međunarodnim učešćem "Jahorinski poslovni dani", 2014
- N. Plakalović, N. Gluhović, D. Plakalović, "Kontrola menadžmenta javnog univerziteta", International Scientific Conference, Globalisation Challenges and the Social - Economic Enviroment Of the EU, 2014
- N. Gluhović, "Značaj procjene dugoročnog potencijala brenda u savremenim tržišnim uslovima", Treća međunarodna naučna konferencija Kriza i inovacije kroz prizmu preduzetništva, 2014
- N. Gluhović, "Relacioni marketing i strategijski fokusiran model komunikacionih odnosa", International Research-Expert Conference Business Development, Economic Policy and Small&Medium Enterprises, 2013
- N. Gluhović, "Strateški značaj provjere lojalnosti brendu u savremenim tržišnim uslovima", International Scientific Symposium, 2013
- N. Plakalović, N. Gluhović, D. Plakalović, "The Concept of Managing Universities in Eastern Sarajevo", Globalisation Challenges and Social-Economic Enviroment of the EU, School of Business and Management , 2013
- N. Gluhović, "Trajnost i rast kao pretpostavka dugoročnog potencijala brenda", Zbornik radova, 2013
- N. Plakalović, N. Gluhović, D. Plakalović, "Upravljanje javnim univerzitetom u cilju progresa", International Scientific Symposium, 2013
- N. Gluhović, "Kreiranje snažnog brenda u promjenljivom komunikacionom okruzenju", International Research-Expert Conference Business Development, Economic Policy and Small&Medium Enterprises, 2012
- N. Plakalović, N. Gluhović, D. Plakalović, "Koncept menadžmenta univerziteta u Istočnom Sarajevu", Izazovi globalizacije u društveno ekonomskom okruženju , 2013
- N. Gluhović, "Analiza faktora impulsivnog ponašanja potrošača kod online kupovina", IX Naučna konferencija sa međunarodnim učešćem Jahorinski poslovni forum 2020, 23-25. mart 2020, Jahorina, URL Jbf.ekofis.ues.rs.ba, 2020
- N. Gluhović, "Uticaj kognitivne disonance na ponašanje potrošača, Zbornik radova pete internacionalne konferencije", Partnerstvo vlasti, privrede i institucija visokog obrazovanja u podsticanju ekonomskog razvoja, 2018
- N. Gluhović, "Istraživanja stepena koncentracije bankarskog sektora Bosne i Hercegovine u segmentu poslovne aktive banaka", Partnerstvo vlasti, privrede i institucija visokog obrazovanja u podsticanju ekonomskog razvoja, 2016
- N. Gluhović, "Однос имовинске вредости бренда и понашања потрошача", Шеста међународна конференција „Перспективе партнерства власти, привреде и институција високог образовања у подстицању економског развоја, ISBN 978-99938-95-39-8, 2019
- N. Gluhović, "Примјена маркетинг етике у пословању предузећа: позитивни и нормативни приступ", VIII научна конференција са међународним учешћем, Јaхорински пословни форум , pp. 331-339, ISSN 2303-8969, URL http://jbf.ekofis.ues.rs.ba/, 2019
|