Назад

РЕЗУЛТАТИ ПРОДУКЦИЈЕ НАУЧНО ИСТРАЖИВАЧКОГ/УМЈЕТНИЧКОГ РАДА


Nikola Gluhović


Чланица : Економски факултет Пале

Датум избора у звање :

Ужа научна област :


 

 Научне књиге Укупно
5
  1. N. Gluhović, "Upravljanje luksuznim brendom ", ISBN 978-99955-1-412-9 , 2019
  2. N. Gluhović, "Neuromarketing - razumijevanje potrošača ", ISBN 978-99955-1-349-8 , 2018
  3. N. Gluhović, "Brend menadžment", ISBN 978-99955-1-140-1, 2014
  4. N. Plakalović, A. Stojanović, N. Gluhović, B. Đerić, "Ekonomija Srpske", 2008
  5. B. Đerić, N. Plakalović, A. Stojanović, N. Gluhović, "Resursni potencijal privrednog rasta Republike Srpske", 2008
 Научни часописи Укупно
14
  1. N. Gluhović, "Store choice with small purchases: The case of Bosnia and Herzegovina", Ekonomski vjesnik : Review of Contemporary Entrepreneurship, Business, and Economic Issues, Vol. 32, No. 2, pp. 267/280, ISSN ISSN 0353-359X (Tisak) ISSN 1847-2206 (Online, UDK 33, URL http://efos.unios.hr, 2019
  2. N. Gluhović, "Factors influencing the selection of retail chains with large purchasing in Bosnia and Herzegovina", Economic Themes, 2018
  3. N. Gluhović, "The influence of the factor to create the the image of a tourist destination", Economics & Economy, Vol. 6, No. 11-12, pp. 47-62, ISSN 2336-9213, UDK 33(51), URL htpp://economicsandeconomy.me, 2018
  4. N. Gluhović, "Etička pitanja vezana za neuromarketinška istraživanja", International Research-Expert Conference Business Development, Economic Policy and Small&Medium Enterprises, 2018
  5. N. Gluhović, "Kreiranje umbrella brenda Jahorine", Poslovni konsultant međunarodno indeksirani naučno-stručni časopis, 2014
  6. N. Gluhović, "Implikacije interpersonalnih komunikacija na konkurentnost brenda", Časopis Zbornik radova, 2013
  7. N. Gluhović, "Savremene tendencije u razvoju marketinga", Zbornik radova, 2010
  8. N. Gluhović, "Značaj dugoročne poslovne saradnje u međunarodnim partnerskim aranžmanima", Zbornik radova, 2007
  9. N. Gluhović, "Implementacija strategije brendiranja", Zbornik radova, 2006
  10. N. Gluhović, "Brand Equity Management: Interbrand Method", Novi Ekonomist: Journal of Economic Theory and Practice, Vol. 13, No. 13, pp. 75/84, ISSN ISSN 1840-2313, UDK UDK: 659.127.8:658.8, DOI 10.7251/NOE 19250756, URL http://noviekonomist.info, 2019
  11. N. Gluhović, "Утицај когнитивне дисонанце на понашање потрошача", Зборник радова Економског факултета Брчко, Vol. 13, No. 1, pp. 37-44, ISSN 2303-8861 , UDK 316.323.65/7:316.728 , DOI 10.7251/ZREFB1913037G, URL htpp://zbornik.efb.ues.rs.ba, 2019
  12. A. Alihodžić, N. Gluhović, "Proračun prinosa i rizika na trzistu kapitala Bosne i Hercegovine", FEB , 2012
  13. N. Gluhović, "Dizajniranje strategije brendiranja, ", LIDER, Nvo „HORIZONT“ Banja Luka, Časopis za teoriju i praksu menadžmenta, preduzetništva i liderstva, 2006
  14. N. Gluhović, "Kvalitativne i kvantitativne tehnike mjerenja vrijednosti brenda", LIDER, Nvo „HORIZONT“ Banja Luka, Časopis za teoriju i praksu menadžmenta, preduzetništva i liderstva, 2006
 Научни скупови Укупно
18
  1. N. Gluhović, "Features of Luxury Brands Strategy", 50th International scientific conference Contemporary economic trends: technological development and challenges of competitiveness, University of Niš, Faculty of Economics, pp. 237-248, ISBN 978-86-6139-193-4 , UDK UDC 658.626, 2019
  2. N. Gluhović, "Uticaj imidža brenda na ponašanje potrošača, Zbornik radova šeste naučne konferencije sa međunarodnim učešćem", Jahorinski poslovni forum, 2017
  3. N. Plakalović, N. Gluhović, D. Plakalović, "Etika na javnom univerzitetu", International Scientific Symposium, 2015
  4. N. Gluhović, "Implikacije koncepta društvene odgovornosti preduzeća na marketing strategiju preduzeća", Naučno stručna konferencija sa međunarodnim učešćem "Jahorinski poslovni dani", 2014
  5. N. Plakalović, N. Gluhović, D. Plakalović, "Kontrola menadžmenta javnog univerziteta", International Scientific Conference, Globalisation Challenges and the Social - Economic Enviroment Of the EU, 2014
  6. N. Gluhović, "Značaj procjene dugoročnog potencijala brenda u savremenim tržišnim uslovima", Treća međunarodna naučna konferencija Kriza i inovacije kroz prizmu preduzetništva, 2014
  7. N. Gluhović, "Relacioni marketing i strategijski fokusiran model komunikacionih odnosa", International Research-Expert Conference Business Development, Economic Policy and Small&Medium Enterprises, 2013
  8. N. Gluhović, "Strateški značaj provjere lojalnosti brendu u savremenim tržišnim uslovima", International Scientific Symposium, 2013
  9. N. Plakalović, N. Gluhović, D. Plakalović, "The Concept of Managing Universities in Eastern Sarajevo", Globalisation Challenges and Social-Economic Enviroment of the EU, School of Business and Management , 2013
  10. N. Gluhović, "Trajnost i rast kao pretpostavka dugoročnog potencijala brenda", Zbornik radova, 2013
  11. N. Plakalović, N. Gluhović, D. Plakalović, "Upravljanje javnim univerzitetom u cilju progresa", International Scientific Symposium, 2013
  12. N. Gluhović, "Kreiranje snažnog brenda u promjenljivom komunikacionom okruzenju", International Research-Expert Conference Business Development, Economic Policy and Small&Medium Enterprises, 2012
  13. N. Plakalović, N. Gluhović, D. Plakalović, "Koncept menadžmenta univerziteta u Istočnom Sarajevu", Izazovi globalizacije u društveno ekonomskom okruženju , 2013
  14. N. Gluhović, "Analiza faktora impulsivnog ponašanja potrošača kod online kupovina", IX Naučna konferencija sa međunarodnim učešćem Jahorinski poslovni forum 2020, 23-25. mart 2020, Jahorina, URL Jbf.ekofis.ues.rs.ba, 2020
  15. N. Gluhović, "Uticaj kognitivne disonance na ponašanje potrošača, Zbornik radova pete internacionalne konferencije", Partnerstvo vlasti, privrede i institucija visokog obrazovanja u podsticanju ekonomskog razvoja, 2018
  16. N. Gluhović, "Istraživanja stepena koncentracije bankarskog sektora Bosne i Hercegovine u segmentu poslovne aktive banaka", Partnerstvo vlasti, privrede i institucija visokog obrazovanja u podsticanju ekonomskog razvoja, 2016
  17. N. Gluhović, "Однос имовинске вредости бренда и понашања потрошача", Шеста међународна конференција „Перспективе партнерства власти, привреде и институција високог образовања у подстицању економског развоја, ISBN 978-99938-95-39-8, 2019
  18. N. Gluhović, "Примјена маркетинг етике у пословању предузећа: позитивни и нормативни приступ", VIII научна конференција са међународним учешћем, Јaхорински пословни форум , pp. 331-339, ISSN 2303-8969, URL http://jbf.ekofis.ues.rs.ba/, 2019