- N. Elez, "Marketing influence on students loyalty and future intentions in higher education ", Acta Economica, No. 38, pp. 57-73, ISSN 1512-858Х, UDK 33, DOI 10.7251/ACE2338057M, URL http://www.ae.ef.unibl.org/index.php/ae/issue/view/38/26, 2023
- N. Elez, "Marketinški aspekt odnosa percipiranog kvaliteta usluge visokog obrazovanja i studentske lojalnosti", Marketing, Vol. 53, No. 2, pp. 95-106, ISSN 0354-3471, UDK 339+658, URL http://sema.rs/repository/download/marketing-vol-53-no-2.pdf, 2022
- N. Elez, "Значај друштвених медија за високо образовање у доба ковида", ЕконБиз – Економија и бизнис, pp. 49-63, ISBN 978-99955-45-37-6 , UDK 316.77:578.834 , URL http://www.ekonbiz.ues.rs.ba/ojs/article/view/188.html , 2021
- N. Elez, "The role of marketing in training non-profit organizations for business in the modern age", Јахорински пословни форум 2019, ISSN 2303-8969, URL https://docs.google.com/document/d/1uHue2euFyOxFhRIw8MpTy_UaIgSqUnrz/edit?usp=sharing&ouid=107031288551134018627&rtpof=true&sd=true, 2019
- N. Elez, "УТИЦАЈ МАРКЕТИНГ ИНСТРУМЕНАТА НА ИЗБОР ВИСОКОШКОЛСКЕ ИНСТИТУЦИЈЕ ", Зборник радова ЕКОНБИЗ 2017, ISBN 978-99955-45-25-3, UDK 658.8:378.6, URL http://www.ekonbiz.ues.rs.ba/ojs/issue/view/23.html?journal=ekonbiz&page=issue&op=view&path%255B%255D=23, 2017
|