Nazad

REZULTATI PRODUKCIJE NAUČNO ISTRAŽIVAČKOG/UMJETNIČKOG RADA


Sanja Opsenica

doktor psiholoških nauka

Članica : Pedagoški fakultet

Datum izbora u zvanje :

Uža naučna oblast :


 

 Naučne knjige Ukupno
4
  1. S. Opsenica, "Opšta psihologija", 2019
  2. S. Opsenica, "Porodica i problemi odrastanja adolescenata - psihološka separacija", 2019
  3. P. Spasojević, S. Opsenica, M. Travar, S. Miljenović, D. Mojić, C. Rakić , "Škola roditeljstva", ISBN 978-99938-55-29-3, 2017
  4. S. Opsenica, "Porodica i ciljne orijentacije mladih", Porodica i ciljne orijentacije mladih, ISBN 978-99955-89-25-7, 2013
 Naučni časopisi Ukupno
15
  1. S. Miljenović, M. Travar, S. Opsenica, "PREDICTION OF CLASSROOM MANAGEMENT STYLES BASED ON TEASCHERS’PERSONAL CHARACTERISTICS", SCIENCE International Journal, Vol. 3, No. 1, pp. 109-114, ISSN 2955-2036, DOI https://doi.org/10.35120/sciencej0301109m, URL https://scienceij.com/index.php/sij/article/view/124, 2024
  2. N. Maksimović, R. Matić, S. Tovilović, B. Maksimović, S. Opsenica, "Quality of services in fitness centres: importance of physical support and assisting staff", South African Journal for Research in Sport, Physical Education and Recreation, Vol. 39, No. 3, pp. 67-78, ISBN 978-86-6191-045-6 , 2017
  3. P. Spasojević, D. Milinković, S. Opsenica, M. Ćurčić, "Rules and Limitations as a Pedagogical Problem of the Children Behavior Development in the Family and School", Open Journal of Social Sciences, Vol. 6, No. 5, pp. 256-268, ISSN ISSN Online: 2327-5960; ISSN Print: 2327-5952, DOI 10.4236/jss.2018.65019, URL http://www.scirp.org/Journal/PaperInformation.aspx?PaperID=84854, 2018
  4. D. Milinković, S. Opsenica, P. Spasojević, "STUDENT ATTITUDES TO THE TEACHING OF MATHEMATICS IN THE REPUBLIC OF SRPSKA", International E-Journal of Advances in Education, Vol. 3, No. 7, pp. 37-46, DOI 10.18768/ijaedu.309800, URL http://ijaedu.ocerintjournals.org/issue/28950/309800, 2017
  5. S. Miljenović, S. Opsenica, " СТЕПЕН РАЗВИЈЕНОСТИ ЕМПАТИЈЕ КОД НАСТАВНИКА ОСНОВНИХ ШКОЛА У ОДНОСУ НА ЊИХОВЕ СОЦИОДЕМОГРАФСКЕ КАРАКТЕРИСТИКЕ", Узданица, No. 20, pp. 109–122, ISSN 1451-673X, DOI 10.46793/Uzdanica20.S , URL https://pefja.kg.ac.rs/wp-content/uploads/2024/04/UZDANICA-XX-vanredni_2023.pdf, 2023
  6. P. Spasojević, S. Opsenica, M. Travar, S. Miljenović, D. Mojić, C. Rakić , "Odgovornosti roditeljstva, sredine, i institucija u pripremi škole za djecu", Nova škola, br. XIII (1) 2018., Izlaganje na IX Naučnom skupu sa međunarodnim učešćem ''Nauka i nastava danas'', No. XIII (1), pp. 63-73, ISSN 1840-0922, UDK 37, DOI 10.7251/NSK, URL https://www.novaskola-pfb.com, 2018
  7. P. Spasojević, S. Opsenica, "Kako do cjelovite, sveobuhvatne i postepene modernizacije sistema vaspitanja i obrazovanja i nove škole", Nova škola časopis za teoriju i praksu savremene škole i predškolstva, Vol. XII , No. 1, pp. 89-103, ISSN 1840 - 0922 , UDK 37, DOI 10.7251/NSK, URL http://www.pfb.unssa.rs.ba/IzdanjaCasopisa/5-nova-skola-br-xii.pdf, 2017
  8. S. Miljenović, S. Opsenica, "Психосоцијалне карактеристике и академска самоефикасност младих", Нова школа, часопис за теорију и праксу савремене школе и предшколства , No. 11, pp. 93-104, 2016
  9. S. Miljenović, S. Opsenica, "УЛОГА И ЗНАЧАЈ ПОРОДИЦЕ У ИЗГРАДЊИ СЛИКЕ О СЕБИ КОД АДОЛЕСЦЕНАТa", Нова школа, часопис за теорију и праксу савремене школе и предшколства, No. 11(2), pp. 82-92, 2016
  10. S. Opsenica, "Ispitivanje prisustva govorno-jezičkih poremećaja kod dece predškolskog i ranog školskog uzrasta", Nova škola časopis za teoriju i praksu savremene škole i predškolstva, Vol. X, No. 1, pp. 78-89, ISSN 1840 - 0922, UDK 37, DOI 10.7251/NSK, URL http://www.pfb.unssa.rs.ba/IzdanjaCasopisa/1-nova-skola-br-x.pdf, 2015
  11. P. Spasojević, S. Opsenica, S. Miljenović, "Утиче ли универзитетска настава на развој критичког мишљења код студената", Критичко мишљење- фактор развоја науке и друштва, Бањалучки новембарски сусрети, pp. 343-353, 2014
  12. S. Miljenović, S. Opsenica, "Svakodnevni negativni događaji i akademska samoefikasnost kod adolescenata", Norma, No. 1, pp. 63-74, ISSN 0353-7129, UDK 37, 2017
  13. S. Miljenović, S. Opsenica, "Значај одговорног родитељства за изградњу слике о себи код адолесцената", Методичка пракса, часопис за нставу и учење , Vol. 13, No. бр. 1/2, pp. 5-18, 2015
  14. P. Spasojević, S. Opsenica, M. Travar, S. Miljenović, "Образујемо ли васпитаче за будућност?", Савремено образовање и компетенције васпитача у предшколским установама, pp. 9-18, ISBN 978-99955-57-90-4, UDK 371.13, 2013
  15. S. Stanar, D. Krneta, S. Opsenica, "Социјални и лични фактори ставова наставника према оцјењивању у школи", Часопис „Радови Филозофског факултета“ , No. 14, pp. 89-111, 2012
 Naučni skupovi Ukupno
6
  1. S. Miljenović, S. Opsenica, "Teachers empathy and classroom management style", 14th International Balkan Congress for Education and Science, 2019 QUALITY IN CONTEMPORARY EDUCATIONAL PROCESSES, pp. 315-321, ISBN 13-987-9989-823-71-8, URL http://ibesc2019.info/mk/, 2019
  2. S. Opsenica, P. Spasojević, "Kulturni program sredine kao pedagoški oslonac razvoja i učenja djeteta", Kulturno-potporna sredstva u funkciji nastave i učenja, pp. 141-154, ISBN 978-86-6191-045-6, UDK 371.64./69(82), 2017
  3. D. Milinković, S. Opsenica, P. Spasojević, "Student Attitudes to the Teaching of Mathematics in the Republic of Srpska ", Proceedings of INTCESS 2017 4th International Conference on Education and Social Sciences, pp. 585-594, ISBN 978-605-64453-9-2 , URL http://www.ocerint.org/intcess17_epublication/abstracts/a165.html, 2017
  4. S. Opsenica, D. Milinković, "Najvažnija obilježja osnovne škole iz perspektive učenika", Zbornik znanstvenih radova s Međunarodne znanstvene konferencije, pp. 210-221, ISBN ISBN 978-953-324-091-9, 2016
  5. P. Spasojević, S. Opsenica, M. Travar, S. Miljenović, D. Mojić, C. Rakić , "Одговорности родитељства, средине и институција у припреми школе за дјецу", Зборник сажетака са VIII научног скупа са међународним учешћем „Наука и настава данас“, 2017
  6. P. Spasojević, D. Milinković, S. Opsenica, M. Ćurčić, "RULES AND LIMITATIONS AS PEDAGOGICAL PROBLEMS RELATED TO DEVELOPMENT OF CHILDREN’S BEHAVIOUR IN FAMILIES AND KINDERGARTENS", Abstracts International Scientific Conference 2017. PROBLEMS AND DILEMMAS OF TEACHING AND LEARNING THEORY AND PRACTICE IN FORMAL EDUCATION, pp. 54, 202, ISBN 978-86-7849-240-2, 2017